DIENSTVERLENING
PASSEND BIJ UW VvE
Ontzorgen in het dagelijks onderhoud van uw VvE en het verhogen van het woongenot.
ADMINISTRATIEF BEHEER
Een goede communicatie is belangrijk binnen uw VvE. Hier valt ook onder het ervoor zorgen dat de gegevens van de eigenaren correct zijn en hen van de juiste informatie te voorzien. Tegenwoordig gaat er veel via e-mail en maken wij gebruik van een eigen websitepagina voor de VvE. Door in te loggen op ‘inloggen mijn VvE’ heeft uw alle gegevens van uw VvE tot uw beschikking.
TAKEN ADMINISTRATIEF BEHEER
Ledenadministratie
- Het verzorgen van de ledenadministratie
- Het ‘up to date’ houden van de ledencontacten
- Het uitvoeren van vergaderbesluiten
- Het verwerken van verhuisbeweging; hieronder valt het verstrekken van de juiste financiële gegevens aan de notaris
- Het verzorgen van de eindafrekening van een appartement
- Het informeren van een nieuwe eigenaar. De nieuwe eigenaar ontvangt een welkombrief met alle ‘ins en outs’ van de VvE.
SNEL NAAR
Financieel beheer
Secretarieel beheer
Basis onderhoud & Communicatie
Extra diensten
WIJ VINDEN BELANGRIJK
Pro-actief VvE Beheer
Snelle financiële afhandeling
Actief debiteurenbeheer
Directe afhandeling van storingmeldingen
Online inzicht in alle documenten van de VvE
Eerlijkheid en transparant over onze dienstverlening en prijs