DIENSTVERLENING
PASSEND BIJ UW VvE

Ontzorgen in het dagelijkse onderhoud van uw VvE en het woongenot te verhogen.

COMPLIMENT GEVEN

Wij vinden het van groot belang dat onze klanten tevreden zijn. Net zoals een ieder vinden wij het leuk om te horen dat we ons werk goed doen. Dat is tenslotte waar we het allemaal voor doen! Een compliment kunt u hieronder aan ons doorgeven! 

KLACHT GEVEN

Ons streven is om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het kan uiteraard zo zijn dat u op een bepaald moment niet tevreden bent over onze dienstverlening of de leverancier die we voor u hebben ingeschakeld. We horen dat graag van u. Dit zien wij als een kans om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren. Zodat we u in de toekomst beter kunnen helpen.

ONZE KLACHTEN­PROCEDURE

U kunt uw klacht eerst bespreken met de medewerker die uw vraag of reparatieverzoek behandelde. Zo kan deze medewerker samen met u naar een oplossing zoeken. Lukt het niet om samen met de medewerker tot een passende oplossing te komen? U kunt dan een officiële klacht indienen.

WIJ VINDEN BELANGRIJK

Pro-actief VvE Beheer

Snelle financiële afhandeling

Actief debiteurenbeheer

Directe afhandeling van storing meldingen

Online inzicht in alle documenten van de VvE

Eerlijkheid en transparant over onze dienstverlening en prijs

Heeft u een klacht of wilt u ons juist een compliment geven?